Şeytan üçbucağı…
və yaxud «qaniçən zona» Atlantik okeanın
şimalında Florida, Bermud adaları və Puerto Rikonu birləşdirən şərti
xətlərin əhatə etdiyi üçbucaq formasında bir ərazi var. Möcüzələr və
müəmmalarla dolu olan bu yer planetin ən dəhşətli, müdhiş ərazisi hesab
olunur. Buraya «Atlantik qəbiristanlığı», «ölüm və ya şeytan üçbucağı»
da deyilir. Səbəb isə bu ərazidən keçən gəmilərin, təyyarələrin və s.
heç bir iz qoymadan yoxa çıxmasıdır. Bu üçbucağın ilk qurbanı Kristofor
Kolumbun donanması olub. Sirli müammalardan biri - «Meri Selist»
gəmisi Ən məşhur hadisə isə «Meri Selist» gəmisinin «Bermud
üçbucağında» yoxa çıxmasıdır. Lakin çox sonralar (1872) «Deja Qrasiya»
adlanan ingi¬lis gəmisi təsadüfən «Meri Selist» gə¬misinə rast gəlir. Bu
hadisədə maraqlısı odur ki, gəmidə heç bir həyat əlaməti olmasa da,
buradakı bütün əşyalar, sənədlər, çarpayılar, stol, ərzaq və s. səliqə
ilə yerində qalmışdı. Sözügedən zonada son 27 ildə mindən çox adam
həlak olub. Lakin axtarışlar zamanı bir dənə də olsun meyit və digər
əlamətlər aşkar olunmayıb. Son 40 ildə isə 100-dən çox təyyarə və gəmi
itib. Bəzən təyyarə və ya gəmilərin birdən yoxa çıxması, yenidən
görünməsi, vaxtından əvvəl təyinat yerinə çatması kimi hadisələr də baş
verib. 1840-cı il. Baham adalarının paytaxtı olan Nassau limanının
yaxınlığında Fransanın «Rozali» gəmisi aşkarlanır. Əla vəziyyətdə olan
gəmidə hər şey qaydasında idi, bircə şeydən başqa. Gəmi heyəti yoxa
çıxmışdı. Gəminin jurnalında heyətin başına gələn hadisə barədə heç bir
qeyd aparılmamışdı. Bununla da «Bermud üçbucağı»nın qeyri - adi
tarixçəsi başlayır. Bu tarixçənin səhifələrində 103 ton su tutumu olan
«Mariya Çelesta» gəmisinin başına gələn müəmmalı hadisə (7 noyabr
1872-ci il) xüsusi yer tutur. Aşkar olunan bu gəminin də heyəti yoxa
çıxmışdı. Çox keçmir ki, kerosin yükü ilə Nyu-Yorkdan Genuaya istiqamət
alan «Dei Qratia» gəmisi Azor adaları rayonunda aşkarlanır. Gəminin
göyərtəsində heç kim yox idi. Yaxınlıqdan keçən gəminin kapitanı Morxaus
səsgücləndirici vasitəsilə gəmidə kiminsə olmasını yoxlamaq istəyir.
Lakin cavab gəlmir. 20 oktyabr 1902-ci il. Atlantik okeanında
Almaniyanın «Freya» ticarət gəmisinə rast gəlinir. Yenə də gəmidə heyət
yoxa çıxmışdı. 4 mart 1918-ci il. ABŞ-nın 12 min ton su tutumu olan
«Siklop» gəmisi 309 nəfər heyət üzvü ilə Barbados adasından səfərə
çıxır. Baltimora istiqa¬mət götürən «Siklop» təyin olunan yerə gəlib
çatmır. Hər hansı bir həyəcən siqnalı da qeydə alınmır. Amerikalı
yazıçı Berlitçin dediklərindən «5 dekabr 1945-ci il. «Evendjer”
(«Qisasçılar») bombardmançı təyya¬rəsi havaya qalxaraq şərqə doğru
is¬tiqamət götürdü. Sonra onları gö¬rən olmadı… Əvvəlcə faciə səhnəsini
bər¬pa etməyə cəhd göstərək. Öncə¬dən xəbərdarlıq edirik ki,
təfərrüatlar istintaq materiallarından və Floridada çap olunmuş pəsmi
xronikadan götürülüb. Saat 14.10-da 15 pilotla havaya qalxan 5
təyyarə hədəfə çataraq saat 15.30 -15.40 radələrində geriyə dönüb
cənub-qərbə istiqamət götürür. Lakin bir neçə dəqiqədən sonra saat 15.45
–də Fort-Loderdeyl aviabazasının komanda məntəqəsi qəribə bir məlumat
alır: «Bizdə qəza vəziyyətidir. Görünür, istiqaməti itirmişik. Torpağı
görmürük. Təkrar edirəm, biz torpağı görmürük!» Dispetçer onların
koordinatları barədə sorğu verir. Lakin cavab bazadakı zabitləri şoka
salır: «Biz harada olduğumuzu müəyyənləşdirə bilmirik. Deyəsən,
azmışıq». Belə bir vəziyyətdə aviabazanın nümayəndələri yeganə düzgün
qərar qəbul edirlər. «Qərbə doğru istiqamət götürün!» Yenidən qəribə
cavab: «Biz bilmirik qərb hardadır. Heç nə alınmır… İstiqaməti
müəyyənləşdirə bilmirik. Hətta okean da həmişə olduğu kimi görünmür!» Saat
16.45 –də Teylordan təəccüblü məlumat gəlir: «Biz Meksika körfəzinin
üstündəyik». Yerdəki dispetçer Don Ful fikirləşir ki, yəqin pilotlar
kontuziya alıblar. Çünki göstərilən yer horizontun əks tərəfində idi.
Saat 17.00. Pilotlar güclü əsəb gərginliyi həddindədirlər. Onlardan
kimsə efirə qışqırır: «Lənət şeytana, əgər qərbə istiqamət götürsəydik,
yəqin ki, evə düşərdik!» Sonra Teylorun səsi gəlir: «Bizim evimiz
şimal-qərbdədir…». İlk həyəcanlı anlar bir qədər səngiyir və pilotlar
aşağıda hansısa adanı müşahidə edirlər: «Məndən aşağıda torpaq var.
İnanıram ki, bu Kisdir…» Lakin hər şey hədər idi. Qaranlıq düşür, itmiş
təyyarələrin tapılması üçün havaya qalxan «Bombardmançı»lar əliboş
bazaya qayıdırlar. Onlardan biri də axtarış zamanı yoxa çıxır…» Lakin
Teylorun son sözləri barədə hələ də mübahisələr davam edir: «Mənə elə
gəlir ki, biz ağ sulara qərq oluruq… Biz tamamilə azmışıq». 1987-ci ildə
məhz orada – Meksika körfəzinin təkində 40-cı illərin istehsalı olan
«Evendjer»lərdən biri tapılır («Pravda» 02.03.1987). İstisna deyil ki,
yerdə qalan 4 təyyarə də hardasa yaxındadır. Ancaq bir sual indi də
maraqlı olaraq qalır: təyyarələr heç bir yerdə görünmədən 100 kilomet
şimala necə gedib çıxıb? Azərbaycanlı alim «Ölüm üçbucağında»… «Bermud
üçbucağı»nda tədqiqat işi aparan dünya alimləri arasında
geologiya-minerologiya elmləri doktoru Rüstəm Babayev də olub.
Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasından (AMEA) verilən məlumata görə,
dünya okeanoloqları ilə birgə «Bermud üçbucağı»nda ekspedisiyada iştirak
edən Geologiya İnstitutunun alimi Rüstəm Babayev belə bir nəticəyə
gəlib ki, bu möcüzəli yerin sirri ərazidən keçən Qolfstrim cərəyanının
daim həmin yeri lilləndirməsidir. Dibdə lil çox qalın olur. Bu lil ən
nəhəng gəmini belə gizlədə bilər. Bundan əlavə, dibdə dərin yarıqlar da
var ki, ora gəmilər yerləşməsə də, qayıqlar, kiçik təyya¬rələr, insanlar
düşə bilər. Orada həm də çox güclü burulğan olur. O burulğan hətta
havada nə varsa sovurub uda bilər. Bu cür təhlükədən heç təyyarələr belə
qurtula bilməz. Fantaziya, yoxsa sərt və şıltaq məkan? Hamı
düşünür: görəsən, «Bermud üçbucağı» doğrudanmı mövcuddur? Əgər
belədirsə, onda niyə bu möcüzəli məkanın sirri hələ də tam olaraq
açılmayıb?» Baxmayaraq ki, bu barədə nəinki adi insanlar, hətta alimlər
də çox fərziyyələr yürüdüb, araşdırmalar aparıblar, elm və texnikanın
inkişaf etdiyi indiki dövrdə belə «Bermud üçbucağı» möcüzə olaraq qalır.
"Bəzm"
jurnalı http://www.eysar.azeriblog.com/2008/11/16/sheytan-uchbucaghi
|